Uzun zaman sonra son gelişmeler

Çok uzun zaman olmuş yazmayalı o yuzden haberleri tazeleyelim biraz..

Önüzdeki dönem ve 2011 spring de asistanım :) En önemli haberlerden birtanesi bu şimdilik. Okulda daha fazla durmama yarayacak güzel olacak umarım. Ağustosta başlıyor önümüzdeki mayıs a kadar devam. Onun dışında zaten iki dönem de 13 er kredi alıp yoğunluğun zirvesine çıkıyorum birde haftasonuna bir iş ayarlayabilirsem kendime tam nefis olacak şöyle aşçılık garsonluk falan ABD ye gittik de yapmadık demeyelim diye.

Onun dışında eğer vizeyi halledebilirsem Ağustos 14-22 arası Almanya başta olmak üzere Avrupa semalarında olacağım. Almanya, Fransa, İngiltere, Hollanda yı gezip AB ile ilgili yargılarımı kırmayı düşünüyorum. Umarım kırılırlar ve çok sevmiş olarak dönerim.

Kitap okuyorum çok fazla şu aralar da World is Flat bitmek üzere ve Rich Dad Poor Dad e başladım. Çok keyifli bir kitap herkesin okuması gerek kitaplardan birisi. Ayrıca haftanın 4 günü dersim var ve dersten çıkıp 3km koşuyorum çok alıştım koşmaya yurumeye, düşünmek için falan harika oluyor. Birde havalar bukadar sıcak olmasa...

New York u çok beğendim. Önümüzdeki hafta tekrar gideceğim konsolosluk işleri için ve tekrar gezeceğim sokaklarda. Hakikaten güzel yer, tabi New York derken sadece Manhattan dan bahsediyorum gerisi işe yaramaz hatta gitmeye görmeye değmez o ayrı. Empire State in tepesine çıktım, muhtemelen Barışın birkaç yıl önce döndüğü, fotograf çektirdiği yerlerde bende fotoğraf çektirdim falan bir enteresan oldu onun tepesinde bunu düşününce :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder