3 ay Olmuş Geleli..

Ben demiştim ama günlük tutmayı bile becerememiştim vaktinde kaldı ki blog yazmak.

3 Ay olmuş geleli, açıkcası çok çabuk geçti diyemiyorum her günü hissettim :) . Bu aralar asistanlık işiyle kafayı bozmuş durumdayım o yüzden derslere de asılıyorum, birinden birşey istemeyi hiç sevmediğimi beni tanıyıp ta bilmeyen yok o yüzden hocalardan asistanlık istemek zorunda kalmak biraz canımı sıkıyor. Yani seneye asistansın deseler rahat edicem :). Son yazımdan bugüne neler değişti bir özetleyelim.

Önce tencere aldım :)
Evet tencereyle beraber odada kendime birşeyler yapabiliyorum artık yoksa sürekli fast food olacak gibi değildi son birkaç haftadır köfte dahil değişik işlere giriştim ama inegöl köftenin tarifini tuturamıyorum bir türlü.

Bu arada normalde ABD ye gelenler ilk 6 ay çılgın gibi kilo alırlarmış ben 3 kilo verdim hemde bilerek verdim çok iyi oldu kalıcı göbeğimi birazcık erittim :) birde baharla beraber 2 haftadır geceleri 6km yürüyorum ufak tefek spor yapıyorum mekik falan, 2 haftadır tenis takımıyla antrenmana başladım yani sporada başladım yine ve rahata erdim. İlk hafta hamlıktan hareket edemedim gerçi ama şimdi çok iyi.

Sonra Araba aldım :)
Barışla yaşıt '93 BMW 325i im var :) şimdilik sorun çıkarmıyor, pek çıkaracak gibi de durmuyor zaten çıkartırsa yaptırıcak para da yok. Burada araba olmadan yaşamak hakkaten zor oluyordu şimdi google maps ten yolların çıktısını alıp alıp gidiyorum. Arada kayboluyorum heyecan oluyor :)

İlk Notlarım belli oldu,
Bazı derslerim 7 haftalıktı yani bir dönemde iki ders şeklinde marketing 1-2 gbi ve ilk derslerim belli oldu ikisinden de A almışım tabi :) şimdi diğerleri de belli olmaya başladı ve dönem sonu 3.93 belki 4.0 gelirse güzel olucak hem asistanlık için de çok önemli o yuzden dersleri sıkı tutuyoruz.

Bunlar dışında ekstra birşey yok gibi, bol bol özlüyorum :) ama hergün kemalegeyi ekranda görünce güzel oluyor, sunumlar yapıyorum onlar bayaa sıkıntılı 3 dakikayla başladım sonra 10 şimdi de 20 dakka sunum. 10 kere prova yapınca herşeyi yapıyor insan tabi :)

Ha bide ana kampuse gittim Drake konserine hemde oraları gezmeye. Hakkaten dedikleri kadar var koca şehir okul olmuş bayaa güzel, en kısa zamanda tekrar gidicem bakalım Bu pazar 23 nisan kutlaması olucakmış muhtemelen katılırım, oradakilerle de tanışmış olurum.

Yaz programı da belli oldu, yaz boyu burdayım, 3 ders alacağım ki önümüzdeki mayısa bitirme ihtimalim-planım gerçek olabilicek, babamın yaz için, "sen gelme orada gez ben karşılarım" sözünün arkasında durmasını ve 10 günlük vegas tatili dahil masraflarımı karşılamasını bekliyorum :)

Yine çok yazdım :) ne yazacağımı da bilemiyorum bu blog olayını hakkaten çalışmam lazım şimdi kendime birde ekonomi ve borsayla ilgili tahminlerimi yazdığım blog açtım ama utancımdan sadece kendim görebiliyorum şimdilik :) biraz doğru tahminler yapıp para kazanmayı becerirsem bir gün, ozaman belki paylaşırım herkesle..
Hüseyinin "memduh bize blog yaz" yazısı da etkili oldu tekrar yazmamda belirtmeden geçmeyim.

Görüşmek Üzere, Kolay Gelsin Herkese



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder